Termeni și condiții

Magazinul online www.dragonsport.ro este unul dintre cei mai mari vânzători de îmbrăcăminte și încălțăminte sport. În oferta noastră puteți găsi peste 30 000 de produse de la cele mai bune mărci. Întotdeauna facem totul pentru satisfacția clienților noștri.

  1. Comandarea mărfurilor
  2. Metoda de plată
  3. Expedierea și livrarea mărfurilor
  4. Anularea comenzii
  5. Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare - returnarea bunurilor
  6. Reclamații
  7. Protecția datelor cu caracter personal
  8. Responsabilitatea pentru acuratețea datelor
  9. Dispoziții generale
  1. Comandarea mărfurilor

    Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă acceptarea acestor termeni și condiții.

    Odată ce comanda este plasată, clientului i se va trimite o confirmare de primire. De asemenea, clientul poate fi contactat telefonic pentru a confirma comanda.

    Deoarece oferim o gamă largă de produse la prețuri uimitoare, se poate întâmpla ca articolul pe care l-ați comandat să nu mai fie disponibil. În acest caz, vă vom informa imediat, astfel încât să puteți alege un produs alternativ, să vă fie trimise doar articolele disponibile sau să anulați comanda, dacă este necesar.

    În cazul în care o comandă a fost plasată de un client care nu a luat în prealabil livrarea bunurilor comandate, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau de a solicita plata în avans a bunurilor.

  2. Metoda de plată

    Comanda se plătește cu cardul de credit.

  3. Transport și livrare de mărfuri

    În majoritatea cazurilor, bunurile sunt expediate în termen de 10 zile lucrătoare. În cazul în care termenul de livrare depășește această perioadă, clientul va fi informat imediat și i se va oferi posibilitatea de a anula comanda fără nicio penalizare.

    La DragonSport facem întotdeauna tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că bunurile comandate ajung cât mai repede posibil. De obicei, reușim să livrăm bunurile în 5-9 zile lucrătoareu livrare.

    În plus, în secțiunea de vânzări în depozit veți găsi sute de articole care pot fi expediate imediat, iar timpul de livrare pentru acestea este între 2-4 zile lucrătoare.

    Vă rugăm să faceți clic aici pentru prețurile actuale de transport..

  4. Anularea comenzii

    Anularea comenzii de către cumpărător

    Comanda poate fi anulată fie prin telefon, fie prin e-mail, în cazul în care bunurile nu au fost expediate. În cazul în care comanda este anulată ulterior, vânzătorul are dreptul la despăgubiri pentru costurile asociate expedierii bunurilor. Același drept apare în cazul în care cumpărătorul nu ia în primire bunurile comandate.

    În cazul în care transportul ne este returnat ca fiind nerevendicat, vom informa cumpărătorul despre acest lucru și, dacă acesta este în continuare interesat de bunuri, i le vom retrimite fără costuri suplimentare.

    Anularea comenzii de către vânzător

    În cazul în care bunurile comandate de client în magazinul nostru online nu mai sunt fabricate sau furnizate pe piața cehă, comanda va fi anulată, iar clientul va fi informat imediat. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile care conțin bunuri cu prețuri incorecte din cauza unei erori de sistem. Clientul va fi informat imediat prin telefon sau e-mail.

  5. Retragerea din contractul de achiziție - Returnarea bunurilor

    Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de paisprezece (14) zile de la primirea bunurilor. Retragerea din contractul de cumpărare trebuie trimisă vânzătorului în termenul specificat în fraza anterioară. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să informați vânzătorul cu privire la retragerea dumneavoastră din contract printr-o acțiune juridică unilaterală (de exemplu, printr-o scrisoare trimisă prin intermediul unui furnizor de servicii poștale, prin fax sau prin e-mail).

    Pentru retragerea din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul poate utiliza modelul de formular furnizat de vânzător:

    Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți retragerea înainte de expirarea termenului relevant.

    În cazul în care vă retrageți din Contract, vă vom returna fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 14 zile de la data la care am primit notificarea de retragere, toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare suportate ca urmare a metodei de livrare aleasă de dumneavoastră, care este diferită de cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de noi). În niciun caz nu veți suporta costuri suplimentare ca urmare a acestui fapt. Vă vom rambursa plata numai după ce primim bunurile returnate sau dacă puteți dovedi că ați trimis bunurile înapoi, în funcție de care dintre acestea se întâmplă mai devreme.

    Trebuie să returnați bunurile la adresa de la care le-ați primit fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 zile de la data retragerii. Termenul se consideră a fi respectat dacă ne trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea celor 14 zile.

    Cumpărătorul, adică clientul, suportă costurile directe de returnare a bunurilor.

    Lenjeria de corp, costumele de baie sau șosetele nu pot fi returnate sau schimbate din motive de igienă.

    Cumpărătorul este răspunzător pentru orice depreciere a valorii bunurilor care rezultă din manipularea acestora în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor, inclusiv funcționalitatea acestora. Cumpărătorul este răspunzător pentru diminuarea valorii bunurilor chiar dacă manipulează bunurile în afara interiorului apartamentului/casă pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile acestora, inclusiv cu funcționalitatea lor. (denumită în continuare "înlocuitorul").

    Vânzătorul va pretinde înlocuirea de la Cumpărător prin trimiterea către Cumpărător a fondurilor primite de la Cumpărător pentru achiziționarea Bunurilor, mai puțin înlocuirea.

    În cazul în care aveți îndoieli, vă recomandăm să contactați magazinul nostru, vom fi bucuroși să vă sfătuim pentru ca totul să decurgă conform dorințelor dumneavoastră. De asemenea, este posibil să se organizeze colectarea direct la domiciliu.

    În special, vă recomandăm cu tărie să returnați bunurile, inclusiv ambalajul și etichetele originale!

    În cazul în care nu sunteți consumator, adică achiziționați bunurile în cadrul activității dumneavoastră comerciale sau de afaceri (care este determinată de indicarea numărului de identificare pe documentul de achiziție), nu aveți dreptul de retragere, deoarece legea nu prevede această posibilitate..

    În magazinul nostru online vă permitem, de asemenea, să returnați doar o parte din comanda dumneavoastră. În acest caz, taxa de expediere pentru comanda în cauză va fi percepută în valoare corespunzătoare costului de livrare a bunurilor reținute (a se vedea tabelul Expediere)

  6. Reclamații

    Termenul de exercitare a drepturilor de exercitare a prestației defectuoase este valabil 24 de luni și începe de la data primirii bunurilor de către cumpărător sau de către utilizatorul final în momentul vânzării.

    Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului transportului la primirea acestuia de la transportator și să raporteze imediat orice deteriorare.

    În cazul în care cumpărătorul descoperă defecte la primirea bunurilor, acesta trebuie să raporteze întotdeauna aceste fapte fără întârziere, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea bunurilor, la adresa operatorului magazinului electronic - e-mail info@dragonsport.ro.

    În cazul revendicărilor de bunuri folosite, cumpărătorul trebuie să anexeze formularul de revendicare, care trebuie să includă următoarele elemente pentru a accelera procedura de revendicare:

    • data livrării mărfurilor
    • denumirea și numărul produsului, precum și prețul de achiziție (dovada achiziției, de exemplu, o copie a chitanței, numărul de comandă, ieșirea din terminal sau indicarea datei și a locului exact al achiziției, astfel încât să poată fi verificată achiziția)
    • cantitatea solicitată
    • o descriere precisă a defectului și o propunere de tratare a reclamației
    • datele de contact (de preferință numărul de telefon sau adresa de e-mail)
    • adresa clientului la care trebuie trimisă cererea de despăgubire

    Plângerea va fi procesată cât mai repede posibil, în cel mult 30 de zile.

    Bunurile nu pot fi revendicate dacă au fost reparate în mod neprofesionist sau utilizate contrar instrucțiunilor.

  7. Protecția datelor cu caracter personal

    Vânzătorul își îndeplinește obligația de informare față de Cumpărător în sensul articolului 13 din Regulamentul (CE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (denumit în continuare "GDPR") referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului în scopul executării Contractului de achiziție, în scopul negocierii prezentului Contract și în scopul îndeplinirii obligațiilor de drept public ale Vânzătorului prin intermediul unui document separat.

    Cumpărătorul consimte la trimiterea de informații legate de bunurile, serviciile sau activitățile comerciale ale vânzătorului la adresa electronică a cumpărătorului și consimte, de asemenea, la trimiterea de comunicări comerciale de către vânzător la adresa electronică a cumpărătorului. Vânzătorul își îndeplinește obligația de informare față de Cumpărător în sensul articolului 13 din Regulamentul GDPR privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului în scopul trimiterii de comunicări comerciale prin intermediul unui document separat.

    Cumpărătorul este de acord cu stocarea de cookie-uri pe computerul său. În cazul în care achiziția de pe site-ul web poate fi efectuată și obligațiile vânzătorului în temeiul contractului de vânzare-cumpărare pot fi îndeplinite fără a stoca cookie-uri pe computerul cumpărătorului, cumpărătorul își poate retrage în orice moment consimțământul în conformitate cu fraza anterioară.

  8. Responsabilitatea pentru acuratețea datelor

    O parte din conținutul de pe site-ul nostru web este preluat de la partenerii contractuali. Din acest motiv, magazinul nostru online nu poate garanta în nici un fel că nu vor apărea erori factuale, tehnice sau tipografice. www.dragonsport.ro nu este, prin urmare, responsabil pentru orice daune care rezultă din informațiile utilizate pe site-ul nostru.

    Descrieri de produse

    Din cauza gamei extrem de largi de produse, suntem nevoiți, pentru cele mai multe dintre ele, să creăm descrieri în limba română prin traducere automată din limba engleză.

    Este posibil ca o astfel de descriere să nu fie întotdeauna complet exactă și, din acest motiv, lăsăm și descrierea originală în limba engleză în detaliile produsului.

    Dacă, în calitate de client, nu sunteți sigur de vreun parametru sau caracteristică a produsului, vă rugăm să ne contactați prin telefon sau e-mail, vom face întotdeauna tot posibilul pentru a ne asigura că clientul are toate informațiile necesare pentru a lua o decizie de cumpărare.

  9. Dispoziții generale

    Acești termeni și condiții reglementează relația dintre vânzători, operatorii acestui magazin electronic, care sunt Ing. Marek Majer, IČO: 87043084, cu sediul social la Mostecká 3165, 27201 Kladno, Republica Cehă și cumpărătorul (clientul).

    Cumpărătorul este obligat să ia cunoștință de acești Termeni și condiții de livrare a bunurilor înainte de a comanda bunurile.

După cum rezultă din termenii și condițiile de mai sus, Vânzătorul încearcă întotdeauna să facă tot ce-i stă în putință pentru a satisface Clientul.