Reclamații și retururi

Magazinul online www.dragonsport.ro este unul dintre cei mai mari vânzători de îmbrăcăminte și încălțăminte sport. În oferta noastră puteți găsi peste 30 000 de produse de la cele mai bune mărci. Întotdeauna facem totul pentru satisfacția clienților noștri.

  1. Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare - returnarea bunurilor
  2. Reclamații
  1. Retragerea din contractul de achiziție - Returnarea bunurilor

    Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de paisprezece (14) zile de la primirea bunurilor. Retragerea din contractul de cumpărare trebuie trimisă vânzătorului în termenul specificat în fraza anterioară. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să informați vânzătorul cu privire la retragerea dumneavoastră din contract printr-o acțiune juridică unilaterală (de exemplu, printr-o scrisoare trimisă prin intermediul unui furnizor de servicii poștale, prin fax sau prin e-mail).

    Pentru retragerea din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul poate utiliza modelul de formular furnizat de vânzător:

    Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți retragerea înainte de expirarea termenului relevant.

    În cazul în care vă retrageți din Contract, vă vom returna fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 14 zile de la data la care am primit notificarea de retragere, toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare suportate ca urmare a metodei de livrare aleasă de dumneavoastră, care este diferită de cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de noi). În niciun caz nu veți suporta costuri suplimentare ca urmare a acestui fapt. Vă vom rambursa plata numai după ce primim bunurile returnate sau dacă puteți dovedi că ați trimis bunurile înapoi, în funcție de care dintre acestea se întâmplă mai devreme.

    Trebuie să returnați bunurile la adresa de la care le-ați primit fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 zile de la data retragerii. Termenul se consideră a fi respectat dacă ne trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea celor 14 zile.

    Cumpărătorul, adică clientul, suportă costurile directe de returnare a bunurilor.

    Lenjeria de corp, costumele de baie sau șosetele nu pot fi returnate sau schimbate din motive de igienă.

    Cumpărătorul este răspunzător pentru orice depreciere a valorii bunurilor care rezultă din manipularea acestora în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor, inclusiv funcționalitatea acestora. Cumpărătorul este răspunzător pentru diminuarea valorii bunurilor chiar dacă manipulează bunurile în afara interiorului apartamentului/casă pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile acestora, inclusiv cu funcționalitatea lor. (denumită în continuare "înlocuitorul").

    Vânzătorul va pretinde înlocuirea de la Cumpărător prin trimiterea către Cumpărător a fondurilor primite de la Cumpărător pentru achiziționarea Bunurilor, mai puțin înlocuirea.

    În cazul în care aveți îndoieli, vă recomandăm să contactați magazinul nostru, vom fi bucuroși să vă sfătuim pentru ca totul să decurgă conform dorințelor dumneavoastră. De asemenea, este posibil să se organizeze colectarea direct la domiciliu.

    În special, vă recomandăm cu tărie să returnați bunurile, inclusiv ambalajul și etichetele originale!

    În cazul în care nu sunteți consumator, adică achiziționați bunurile în cadrul activității dumneavoastră comerciale sau de afaceri (care este determinată de indicarea numărului de identificare pe documentul de achiziție), nu aveți dreptul de retragere, deoarece legea nu prevede această posibilitate..

    În magazinul nostru online vă permitem, de asemenea, să returnați doar o parte din comanda dumneavoastră. În acest caz, taxa de expediere pentru comanda în cauză va fi percepută în valoare corespunzătoare costului de livrare a bunurilor reținute (a se vedea tabelul Expediere)

  2. Reclamații

    Termenul de exercitare a drepturilor de exercitare a prestației defectuoase este valabil 24 de luni și începe de la data primirii bunurilor de către cumpărător sau de către utilizatorul final în momentul vânzării.

    Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului transportului la primirea acestuia de la transportator și să raporteze imediat orice deteriorare.

    În cazul în care cumpărătorul descoperă defecte la primirea bunurilor, acesta trebuie să raporteze întotdeauna aceste fapte fără întârziere, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea bunurilor, la adresa operatorului magazinului electronic - e-mail info@dragonsport.ro.

    În cazul revendicărilor de bunuri folosite, cumpărătorul trebuie să anexeze formularul de revendicare, care trebuie să includă următoarele elemente pentru a accelera procedura de revendicare:

    • data livrării mărfurilor
    • denumirea și numărul produsului, precum și prețul de achiziție (dovada achiziției, de exemplu, o copie a chitanței, numărul de comandă, ieșirea din terminal sau indicarea datei și a locului exact al achiziției, astfel încât să poată fi verificată achiziția)
    • cantitatea solicitată
    • o descriere precisă a defectului și o propunere de tratare a reclamației
    • datele de contact (de preferință numărul de telefon sau adresa de e-mail)
    • adresa clientului la care trebuie trimisă cererea de despăgubire

    Plângerea va fi procesată cât mai repede posibil, în cel mult 30 de zile.

    Bunurile nu pot fi revendicate dacă au fost reparate în mod neprofesionist sau utilizate contrar instrucțiunilor.